ورزشی موسیقی...

ساخت وبلاگ

سرمربي رئال مادريد در نشست خبري پس از بازي با لوانته گفت که رئال از لحاظ ذهني و بدني در بهترين فرم قرار دارد و براي بازي با ليورپول و بارسلونا در آمادگي کامل قرار دارد.
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید موفق شد تا در هفته هشتم لالیگا با 5 گل بر لوانته غلبه کند. دو گل رونالدو،تک گل چیچاریتو،خامس و ایسکو کمک کردند تا رئال به یک برد شیرین خارج از خانه دست یابد. کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از این بازی گفت:

جریان بازی

از شیوه بازی بازیکنانم و نتیجه نهایی بسبار راضی هستم. ما نشان دادیم که بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم. سوای 5 گلی که زدیم، جنگندگی و فداکاری بازیکنانم در زمین برای من بسیار مهم بود.

استراحت دادن به برخی بازیکنان کلیدی

بازیکنان جایگزین نشان دادند که در تیم، رقابت بالایی وجود دارد و مجموعه یکدستی در اختیار داریم.از لحاظ بدنی دیگر مشکلی در تیم نمی بینم. ریتم بازی خودمان را پیدا کرده ایم و همه چیز به خوبی پیش می رود.

ال کلاسیکو

در شرایط خوبی به ال کلاسیکو رسیدیم.بازی با لوانته بازی دشواری بود و نشان دادیم که به خوبی روی این بازی تمرکز کرده بودیم و بازیکنان، حریف را جدی گرفته بودند. از فردا خودمان را برای بازی مهم مقابل لیورپول آماده می کنیم و سپس به ال کلاسیکو فکر خواهیم کرد.

زدن 30 گل پس از شکست مقابل اتلتیکو

همانطور که گفتم، ما روند رو به رشدی را طی می کنیم.پشت این گل ها،جنگندگی،تمرکز،گذشت و فداکاری بازیکنانم وجود دارد.هیچ گلی بدون فداکاری یکی دو بازیکن دیگر بدست نمی آید.چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم.

کریس رونالدو

عملکردی بهتر از این دیگر غیرممکن است.کریستیانو می خواهد همین فرم را حفظ کند و همه برای این مهم به او کمک خواهیم کرد.

ورزشی موسیقی......
ما را در سایت ورزشی موسیقی... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سجاد غضنفری زاده kh-p-457-sajad بازدید : 83 تاريخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت: 15:08

نیمار در تابستان گذشته از سانتوس به جمع آبی‌اناری‌ها اضافه شد، اما مشکلات مصدومیت و نیز مناقشات ناشی از جزئیات انتقالش به بارسا، مانع درخشش او در فصل اول حضورش در اسپانیا شد. با این حال او پس از بهبودی از مصدومیت شکستگی ستون فقرات در جام جهانی، در این فصل به شکوفایی رسیده و در هفت بازی در رقابت‌های مختلف، هفت گل به ثمر رسانده است. حال به نظر مسی این بازیکن 22 ساله هر روز قوی‌تر و قوی‌تر می‌شود
«این تازه سال دوم حضورش در این‌جا ست، اما من ارتباط بسیار خوبی با نیمار دارم، چه درون زمین و چه بیرون از آن. با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد، فکر می‌کنم می‌تواند به بهترین بازیکن دنیا تبدیل بشود. او بازیکن بزرگی‌ست، بازی کردن با او بسیار خوشایند است.»
مسی 27 ساله تا به حال در این فصل شش گل به ثمر رسانده، اما به همین تعداد هم پاس گل داده است و می‌گوید تحت هدایت لوییس انریکه، نقش او در برنامه‌های هجومی بارسا اندکی تغییر کرده است. «من شیوه‌ی بازی خودم را در این فصل تغییر داده‌ام، زیرا بقیه‌ی مهاجمان حالا بیشتر در مرکز بازی می‌کنند. من همیشه پاس گل می‌داده‌ام، اما حالا که بقیه‌ی مهاجمان بیشتر در مرکز بازی می‌کنند گزینه‌های بیشتر برای پاس دادن وجود دارد.»

ورزشی موسیقی......
ما را در سایت ورزشی موسیقی... دنبال می کنید

برچسب : مسی,نیمار,بارسلونا, نویسنده : سجاد غضنفری زاده kh-p-457-sajad بازدید : 68 تاريخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت: 15:07

مسی و نیمار برای پنجمین بازی پیاپی با هم برای بارسا گلزنی کردند تا مشخص شود که کاتالان ها به شدت به این دو وابسته هستند.
لئو در پنج بازی اخیر بارسا شش گل زده است و نیمار ۷ بار موفق به گلزنی شده است. ستاره آرژانتینی در پنج بازی اخیر بارسا شش گل زده است. در مقابل گرانادا در هفته ششم لالیگا، مسی دو گل زد و نیمار هت تریک کرد. مقابل پی اس جی، ایبار، رایو و آژاکس نیز هر کدام از این دو بازیکن یک گل زدند.
این آمار نشان از وابستگی شدید بارسلونا به گلهای این دو بازیکن دارد و به نظر می رسد که هیچ کدام از بازیکنان دیگر در شرایط فعلی نمی توانند جای این دو را در ترکیب کاتالان ها بگیرند.

ورزشی موسیقی......
ما را در سایت ورزشی موسیقی... دنبال می کنید

برچسب : بارسلونا,لیگ اسپانیا,مسی,نیمار, نویسنده : سجاد غضنفری زاده kh-p-457-sajad بازدید : 69 تاريخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت: 15:05

                             جواد زرینچه، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار پدیده خراسان – استقلال از مصدومیت امیر حسین صادقی خبر داد.
دکتر امین نوروزی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا مدافع ملی‌پوش استقلال مصدوم است، گفت:
تا به اینکه لحظه هیچ گزارشی مبنی بر مصدومیت امیرحسین صادقی به کادر پزشکی مستقر در کنار تیم در مشهد نشده و این بازیکن به آنها مراجعه نکرده است. اگر زرینچه تشخیص داده است که صادقی مصدوم است، بهتر است به این بازیکن بازی ندهد.

ورزشی موسیقی......
ما را در سایت ورزشی موسیقی... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سجاد غضنفری زاده kh-p-457-sajad بازدید : 73 تاريخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت: 15:03

طرفداری - ششمین گل فصل خوزه کایخون و کیسوکه هوندا، تساوی 2-2 اینتر میلان و ناپولی پس از 32 سال و گلزنی فیلیپ جورجویچ برای لاتزیو در سومین دیدار متوالی از نکات جالب هفته هفتم سری آ ایتالیا بود.

ینتر میلان 2 - 2 ناپولی

1. دیدار اینتر میلان و ناپولی در 32 سال اخیر هرگز با نتیجه 2-2 خاتمه نیافته بود. آخرین بار در 17 اکتبر 1982 ایم دو تیم به نتیجه مساوی 2-2 رسیده بودند. در فصل 14-2013 بازی این دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

2. خوزه کایخون برای اولین بار در سری آ در یک دیدار دو گل به ثمر رساند و مجموع گل های خود در سری آ را به عدد 21 رساند، که پنج گل آن در 4 دیدار گذشته بوده است.

3. خوزه کایخون با به ثمر رساندن سه گل در مقابل اینتر میلان، بیشتر از هر تیمی در سری آ به این تیم گلزنی کرده است.

4. هرنانس 38مین و فردی گوارین 10مین گل خود در سری آ را به ثمر رساندند.

5. گوارین تنها 70 ثانیه پس از حضورش در میدان و با اولین توپی که به پای او برخورد کرد موفق به گلزنی شد.

6. نراتزوری پس از پس از پیروزی 2-1 در سن سیرو در تاریخ 9 دسامبر 2012، دیگر موفق به شکست ناپولی نشده و در 4 دیدار گذشته دو شکست و دو تساوی نصیبشان شده است.

7. در 5 دیدار گذشته این دو تیم در مجموع 17 گل رد و بدل شده است.

8. پارتنوپی در 5 دیدار اخیرشان در سری آ و لیگ اروپا شکست نخورده اند و 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اند.

9. ناپولی سرانجام پس از 280 دقیقه در خارج از خانه در تمامی رقابت ها دروازه اش را باز شده دید.

هلاس ورونا 1 - 3 میلان

10. هلاس ورونا پس از شکست 5-3 در مقابل فیورنتینا در 13 آوریل، دیگر در بنته گودی متحمل شکست نشده بود و 4 پیروزی و 2 تساوی در لیگ و کوپا ایتالیا کسب کرده بود.

11. هلاس ورونا در 9 دیدار گذشته خانگی خود مجموعا 21 گل به ثمر رسانده است.

12. روسونری از پیروزی 2-1 در فصل 02-2001 هرگز موفق نشده بود در این ورزشگاه ورونا را شکست دهد و فصل گذشته با نتیجه مشابه شکست خورده بود.

13. کیسوکه هوندا در فصل گذشته سری آ تنها یک گل به ثمر رسانده بود، اما در 7 دیدار فصل جاری مجموعا 6 گل به ثمر رسانده است و دو پاس گل نیز داده است.

14. این هشتمین باری بود که کیسوکه هوندا در سطح باشگاهی در یک دیدار موفق به زدن دو گل می شد، که آخرین آن همراه با زسکا مسکو در سال 2012 بود.

15. نیکو لوپز چهارمین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، که آخرین گل وی در تاریخ 1 فوریه به ثمر رسیده بود.

16. با به ثمر رساندن 16 گل در 7 بازی، روسونری بهترین خط حمله سری آ را دارا می باشد و از فصل 03-2002 چنین شروع پرگلی را تجربه نکرده بود.

17. دیاوولو تنها موفق به ثبت یک کلین شیت در 11 دیدار گذشته خارج از خانه خود شده است و 19 گل دریافت کرده است.

18. برای اولین بار در سال 2014، میلان موفق شد در 4 دیدار متوالی خارج از خانه خود در تمامی رقابت ها بدون شکست باشد.

19. میلان از 7 دیدار خود موفق به کسب 14 امتیاز شده است. میلان با همین عملکرد موفق به کسب اسکودتوی 11-2010 شد.

فیورنتینا 0 - 2 لاتزیو

20. لاتزیو برای اولین بار از می 2013، موفق به کسب سه پیروزی متوالی در سری آ می شود.

21. فیلیپ جورجویچ موفق شد پنجمین گل خود در سه دیدار گذشته را به ثمر رساند و تنها مهاجم تیمش می باشد که موفق به گلزنی در فصل جاری شده است و سایر گلزنان لاتزیو همگی هافبک بوده اند.

22. سناد لولیچ موفق شد 13مین گل خود در سری آ را به ثمر رساند.

23. در شش دیدار گذشته فیورنتینا و لاتزیو، حداقل یکی از این دو تیم در گلزنی ناکام مانده است.

24. فیورنتینا در 4 دیدار از 7 دیدار این فصل موفق به گلزنی نشده است.

25. فیورنتینا برای اولین بار در فصل جاری سری آ در خانه دروازه اش را گشوده شده می بیند و آن ها تنها یک گل در پنج دیدار گذشته خود در آرتمیو فرانکی دریافت کرده بودند.

26. لاتزیو فصل گذشته نیز موفق شده بود فیورنتینا را در آرتمیو فرانکی با تک گل لوریک کانا شکست دهد. آن ها در 6 دیدار از 11 دیدار گذشته خود در خانه فیورنتینا موفق به پیروزی شده اند.

27. لاتزیو در سری آ بیشتر از هر تیمی در مقابل فیورنتینا موفق به گلزنی شده است و با 171 گل در مقابل این تیم بیشتر از هر تیم دیگری گلزنی کرده است. بولونیا با دریافت 170 گل از لاتزیو در جایگاه بعدی قرار دارد.

28. استفانو پیولی و وینچنتزو مونتلا در 7 جدالشان در مقابل یکدیگر هرگز تن به تساوی نداده اند و مربی عقاب ها 4 بار پیروز شده است، در حالی که مونتلا 3 بار فاتح میدان شده است.

29. سباستیانو پروتزو داور این دیدار 9 بار قضاوت بازی های لاتزیو را بر عهده داشته است که 4 بار این تیم شکست خورده است و 5 بار با کلین شیت در مقابل تیم های کیه وو، کالیاری، آتالانتا، لیوورنو و فیورنتینا پیروز میدان شده است.

پالرمو 2 - 1 چزنا

30. پالرمو پس از سه تساوی و چهار شکست در تمامی رقابت ها سرانجام طعم اولین پیروزی خود در فصل جاری را چشید و همچنین به 241 دقیقه گل نزدن خود خاتمه داد.

31. آخرین پیروزی پالرمو در استادیوم باربرا در سری آ به پیروزی 1-0 مقابل اینتر در 28 آوریل 2013 باز می گردد و پس از آن دو تساوی و سه شکست خانگی نصیب این تیم شده است.

32. پائولو دیبالا پنجمین گل خود در سری آ را به ثمر رساند، در حالی که جیانکارلو گونزالس ملی پوش کاستاریکایی موفق شد اولین گل خود در سری آ را به ثمر رساند.

33. چزنا پس از پیروزی 1-0 در زمین پالرمو در 10 دسامبر 2011، دیگر در دیدارهای خارج از خانه خود در سری آ طعم پیروزی را نچشیده است و تنها 4 مساوی از 16 بازی خود کسب کرده است.

34. چزنا در فصل گذشته در سری بی نیز با همین نتیجه 2-1 در زمین پالرمو مغلوب شد.

35. آلخاندرو رودریگز موفق شد دومین گل خود در فصل جاری را به ثمر رساند. گل قبلی او در دیدار ابتدایی فصل بود.

جنوا 1 - 1 امپولی

36. آندرا برتولاچی در 22 بازی گذشته خود در سری آ موفق به گلزنی نشده بود و آخرین گل ا

ورزشی موسیقی......
ما را در سایت ورزشی موسیقی... دنبال می کنید

برچسب : لیگ ایتالیا,اینتر,اثمیلان,ا اس رم,باشگاه های ایتالیا, نویسنده : سجاد غضنفری زاده kh-p-457-sajad بازدید : 57 تاريخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت: 15:01

شب گذشته چلسی در خانه موفق شد 6-0، حریف خود ماریبور را شکست دهد و مورینیو، هنوز از عملکرد برخی بازیکنان از جمله هازارد راضی نیست. با وجود این که ستاره بلژیکی دو گل به ثمر رساند، سرمربی پرتغالی از چندین حرکت و تصمیم او در جریان این بازی عصبانی شده بود.

او در جمع خبرنگاران گفت:" از اینکه هازارد اجازه داد دروگبا پنالتی را بزند تعجب کردم. هازارد انتخاب اول ما در پنالتی زدن است و من از این موضوع خوشحال نبودم ولی گل شدندش باعث خوشحالیم شد."

مورینیو سپس راجع به دروگبا گفت:" واقعا انتظار نداشتم که دیدیه 75 دقیقه بازی کند. دیروز با او صحبت کردم و برای حدود 30 دقیقه بازی کردن به تواقف رسیدیم ولی تحت شرایط، باید ادامه می‌داد. با این حال، او توانست 75 دقیقه کار کند. برای دیدیه بسیار بسیار مهم بود و برای یک بازیکن، بهترین چیز برای بهبود شرایطش بازی کردن است."

ورزشی موسیقی......
ما را در سایت ورزشی موسیقی... دنبال می کنید

برچسب : چلسی,لیگ قهرمانان اروپا,هازارد, نویسنده : سجاد غضنفری زاده kh-p-457-sajad بازدید : 46 تاريخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت: 11:43

بایرن مونیخ با ارائه نمایشی درخشان، موفق شد با نتیجه ی 7-1، رم را در المپیکو در هم بکوبد.
بایرن رم را تحقیر کرد
رم در حالی که عملکرد خوبی در دو بازی پیشین خود در لیگ قهرمانان داشت، در خانه و مقابل قهرمان آلمان، با نتیجه ی تحقیر آمیز 7-1 در هم کوبیده شد.
رمی‌ها شروع خوبی داشتند و از ابتدا حریف آلمانی را تحت فشار قرار دادند؛ اما این ژرمن‌ها بودند که در دقیقه 8 روی حرکت زیبا و مسلط آرین روبن به گل اول رسیدند.
چند دقیقه بعد این بازیکن هلندی بار دیگر حرکتی را آغاز کرد اما در محوطه جریمه رم با خطا متوقف شد؛ طبق معمول چند وقت اخیر داور مسابقه اعتقادی به خطا نداشت. در ادامه بایرن به حملات خود ادامه می‌داد و بازیکنان رم به دفاع در نیمه زمین خودی وادار شده بودند. دقیقه 23 بار دیگر دروازه میزبان باز شد. این بار ماریو گوتسه زننده گل بود.

پیش از آنکه رمی‌ها بتوانند خودشان را پیدا کنند، دو دقیقه بعد رابرت لواندوفسکی گل سوم را هم وارد دروازه‌شان کرد. پنج دقیقه بعد آرین روبن گل دوم خودش و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.
رمی‌ها که در این دقایق عصبی و از هم گسیخته بازی می‌کردند، در دقیقه 36 مرتکب خطای هند پنالتی شدند که توماس مولر آن فرصت را به گل پنجم ژرمن‌ها تبدیل کرد. این نیمه با حساب پنج-صفر به پایان رسید.
نیمه دوم را رمی ها بهتر آغاز کردند و می توانستند در 15 دقیقه اول، دو بار دروازه نویر را باز کنند اما یک بار تیرک دروازه و بار دیگر خود نویر، مانع از باز شدن دروازه شدند. سرانجام بازیکنان تیم رم در دقیقه 66 توسط ژروینیو یکی از گل‌های خورده را جبران کردند، اما فرانک ریبری در دقیقه 78 و ژردان شقیری در دقیقه 80 تعداد گل‌های بایرن را به هفت رساندند تا نتیجه عجیب دیدار آلمان برزیل در جام جهانی، این بار در قامت رقابت‌های باشگاهی تکرار شود.

ورزشی موسیقی......
ما را در سایت ورزشی موسیقی... دنبال می کنید

برچسب : بایرن مونیخ ,لیگ قهرمانان اروپا, نویسنده : سجاد غضنفری زاده kh-p-457-sajad بازدید : 38 تاريخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت: 11:41

فوتبال جهان > اسپانیا - رئالی‌ها در بهترین شرایط ممکن به ال‌کلاسیکوی هفته آینده پا خواهند گذاشت.
شاگردان آنچلوتي بازي با لوانته در هفته هشتم لاليگا را هم با برد 5 بر صفر پشت سرگذاشتند تا با مجموع 25 گل در 5 بازي اخير، با دستي پر از مهمان سرسخت‌شان، بارسلونا پذيرايي كنند. در ديدار با لوانته، كريستيانو رونالدو دو گل ديگر هم زد تا تعداد گل‌هايش در اين فصل لاليگا را به 15 برساند و همچنان با اختلاف در صدر جدول برترين گلزنان لاليگا بايستد. او با اين «دبل» ركوردي را شكست كه 71 سال دست نخورده باقي‌مانده بود. مهاجم پرتغالي حالا با 15 گل در 7 بازي (او بازي هفته دوم مقابل سوسيه‌داد را از دست داد) ركورد بهترين شروع در تاريخ لاليگا را به نام خودش ثبت كرده. اين ركورد تا پيش از اين به اچه‌واريا، اسطوره اوويدو تعلق داشت كه توانسته بود در فصل 1944-1943 در 8 هفته اول فصل 14 گل بزند. تنها اتفاق بد بازي با لوانته اما مصدوميت لوكا مودريچ بود. او در دقيقه 79 قرباني تكلي شد كه بازيكن حريف رويش انجام داد و ديگر نتوانست به بازي ادامه دهد.
كارلو آنچلوتي در نشست خبري بعد از بازي از خوشحالي‌‌اش به خاطر برد پرگل و همين‌طور عملكرد قابل قبول شاگردانش گفت. مربي ايتاليايي بازي به بازي شاهد پيشرفت شاگردانش است و اعتقاد دارد پشت تك‌تك گل‌هايشان «تلاش» تيمش را مي‌بيند...

سيستم چرخشي
بچه‌ها نشان دادند تيمي جنگنده و اهل رقابت داريم كه از نظر جسمي شرايط خوبي دارند و به شدت باانگيزه‌اند. ريتم تيم خيلي خوب بود و بچه‌ها عالي كار كردند.

اوضاع تيم در آستانه بازي با ليورپول و ال‌كلاسيكو
فكر مي‌كنم با شرايط خوبي به اين بازي‌ها برسيم. آماده شدن براي بازي با لوانته سخت بود اما بچه‌ها جدي و با تمركز كار كردند و همه چيز هم خوب پيش رفت. الان بچه‌ها خستگي درمي‌كنند و براي بازي چهارشنبه‌مان جلوي ليورپول آماده مي‌شوند.

30 گل رئال بعد از باخت مقابل اتلتيكو
همان‌طور كه قبلاً گفته‌ام تيم در گل زدن روند خوبي را در پيش گرفته اما نبايد فراموش كرد پشت هركدام از اين گل‌ها فداكاري، مبارزه و تمركز خوابيده. اگر تيم نمايش خوبي نداشته باشد و فداكاري نكند، از گل خبري نخواهد بود و فكر مي‌كنم همه بچه‌ها هم اين را درك كرده‌اند. تيم ما هم از نظر فيزيكي و هم به لحاظ روحي در شرايط بسيار خوبي قرار دارد.

ركورد كريستيانو رونالدو
فكر مي‌كنم غيرممكن است كسي بتواند از رونالدو جلو بزند و كاري بيشتر از او انجام دهد. او بايد به همين روش به كارش ادامه بدهد و ما هم هر كاري از دست‌مان بربيايد، انجام مي‌دهيم تا اين اتفاق بيفتد.

ورزشی موسیقی......
ما را در سایت ورزشی موسیقی... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سجاد غضنفری زاده kh-p-457-sajad بازدید : 69 تاريخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت: 11:39

شاگردان قلعه نویی در حالی آخرین جلسه تمرین خود پیش از دیدار با پدیده مشهد را برگزار کردند که بر خلاف شایعات امید ابراهیمی در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آبی پوشان امروز ساعت 12 با حضور در ورزشگاه ثامن مشهد آخرین جلسه تمرین خود را برگزار کردند.
- امیر قلعه نویی پیش از آغاز تمرین دقایقی برای بازیکنانش صحبت کرد و در باره اهمیت 3 امتیاز بازی برابر پدیده به آنها هشدار داد.
- امید ابراهیمی که دیروز شایعاتی درباره مصدومیت وی منتشر شده بود امروز درکنار سایر بازیکنان استقلال به تمرین پرداخت.
- در تمرین امروز مگوییان که با مصدومیت رو به رو بود بعد از گرم کردن در کنار سایر بازیکنان به همراه مهریزی به انجام تمرینات اختصاصی مشغول شد.
- در ابتدای تمرین آبی پوشان به همراه مهریزی به گرم کردن بدنهای خود مشغول شدند و بعد از آن انجام حرکات ترکیبی بخش مهمی از تمرین امروز را شامل می شد.
- جواد زرینچه به دلیل حضور در کنفرانس مطبوعاتی تنها غایب تمرین امروز آبی پوشان بود.

ورزشی موسیقی......
ما را در سایت ورزشی موسیقی... دنبال می کنید

برچسب : اسقلال,لیگ برتر,امید ابراهیمی, نویسنده : سجاد غضنفری زاده kh-p-457-sajad بازدید : 69 تاريخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت: 11:37